دریا و طبیعت نمایش آپارتمان در آلانیا برای فروش - املاک ساخته شده در ترکیه تازه ساخته شده است

New Sea View Apartment - Alanya - Large glass panelled balcony


خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این آپارتمان دوست داشتنی مدرن را در آلانیا برای فروش ارائه دهند، یک جزیره زیبا و جذاب در جزیره زیبای فیروزه جنوبی ترکیه است.


در سال هایی که بسیاری از گردشگران رفته اند از دیدار با منطقه آلانیا از ترکیه به علت انتقال بیش از 2 ساعت از زمان انتقال فرودگاه خود، از آنجا که فرودگاه جدید گازیپازا چند سال پیش افتتاح شد، بازدیدکنندگان منطقه به شدت افزایش یافته است فرودگاه آلانیا بسیار بیشتر در دسترس است با انتقال زمان به شکل فرودگاه در حال حاضر کمتر از 30 دقیقه.

از آنجا که افتتاح محمودلار از ناحیه Gazipasa، از یک روستای ساحلی کوچک به شرق مرکز آلانیا تبدیل شده است و تبدیل به یک مکان بسیار پرطرفدار و مجذوب گردشگری، مسکونی و مسکونی شده است. تقاضا برای خانه ها از هر دو شهروند ترکیه و بسیاری از خریداران خارجی که از قیمت های قابل توجهی پایین تر از سایر نقاط ساحلی ترکیه گرفته شده است، همه جا را محکم می کند و باعث می شود که محمودلار نقطه عطفی برای سرمایه گذاری در املاک و فرصت ایده آل برای پای خود در بازار املاک ترکیه باشد نردبان برای هر کسی که به سرمایه گذاری کم هزینه یا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری با ریسک پایین در ترکیه در قیمت مقرون به صرفه و اغلب با نمای زیبا از دریای مدیترانه و کوه های پوشیده از کاج اطراف آن.

موقعیت ملک و جزئیات پیچیده

این آپارتمان یک خوابه که به تازگی ساخته شده است برای فروش در محمودلار تنها 200 متر از آب گرم دریای مدیترانه و ماسه های طلای خالص ساحل پیدا شده است و در فاصله کوتاهی از 500 متری هتل ها، مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها، رستوران ها و خیلی چیزهای دیگر از جمله مدارس و امکانات پزشکی با مرکز آلانیا به وسیله یک سفر کوتاه یا اتوبوس در حدود 10 دقیقه به دست می آید.

در یک مجتمع مدرن جدید واقع شده است که یک ورودی امن و یک محوطه در اطراف یک محوطه محافظت شده توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته برای آرامش خاطر شما فراهم می شود که شامل یک بلوک مسکونی بلند در منطقه مرکزی می شود، آپارتمان ها با ساکنان ارائه می دهد استفاده از یک استخر شنا در فضای باز، استخر کودکان و آفتاب گرفتن تراس، یک منطقه بازی کودکان، یک سالن بدنسازی مجهز و استخر شنا استخر فصلی است که در صورت خرابی برق از یک ژنراتور حمایت می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...