آپارتمان آلانیا برای فروش ترکیه - آپارتمان شیک

Modern Luxury Alanya Apartments - Mahmutlar - Complex communal swimming pool

خانه های ترکیه خوشحال هستند که این املاک و مستغلات لوکس ترکیه را برای فروش در منطقه آینده محمودلار آلانیا در استان آنتالیا جنوب ترکیه ارائه دهند.


آلانیا فاصله ای طولانی از شهر مدرن آنتالیا، حدود 130 کیلومتری شرق، در امتداد خط ساحلی زیبای مدیترانه ای دارد که زمان انتقال آن تقریبا 2 ساعت طول می کشد، اما اکنون آلانیا در فرودگاه غازیپازا دارای فرودگاه نزدیک تر است. از زمان بازکردن آن به پروازهای بین المللی در سال 2011، تعداد گردشگران بیشتری از منطقه بازدید کرده اند، و زمان انتقال بسیار کوتاهی حدود 30 دقیقه است.

از سال 2011، این منطقه رشد سریع داشته است، نه تنها در تعداد گردشگران، بلکه در بازار املاک و مستغلات پس از آن که تقاضا برای خانه های با کیفیت از خریداران خارج از کشور افزایش یافته است که اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به منطقه می روند، آلانیا را به طور جدی در نقشه املاک و مستغلات

با این حال، در حال حاضر خانه ها با قیمت مناسب جذاب هستند، اما همانطور که در بسیاری از مناطق تازه در حال توسعه نیز، این منطقه اکنون شاهد افزایش قیمت های ثابت است، که با سایر مناطق ترکیه هماهنگ شده است و مناطق جدید آن زندگی روزمره خود را بیشتر و بیشتر جذب کرده اند و به عنوان مقصد تعطیلات، در نتیجه خرید ملک در آلانیا در حال حاضر پاداش های بزرگ در آینده نه چندان دور را ببینید.

موقعیت ملک

این مجتمع آپارتمانی با نام تجاری جدید در منطقه مطلوب محمودلار، واقع در 10 کیلومتری شرق مرکز آلانیا واقع شده است و به طور مستقیم در خط ساحلی در مسیر فرودگاه جدید گازپیپاس قرار دارد.

محمودلار، هر چند هنوز در حال توسعه است، از یک روستای کوچک ساحلی تقریبا ناشناخته، به یک منطقه بسیار محبوب برای تعطیلات و زندگی سالم تبدیل شده است، با شورای محلی ارائه مناطق فوق العاده پارک، زمین بازی کودکان، امکانات آموزشی و پزشکی، بلوارهای گلدار که با مجموعه ای از مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها و رستوران های عالی ساخته شده اند و تمام لحظات شگفت انگیزی از ساحل شنی شگفت انگیز است.

این مجتمع برای سرمایه گذاری تنها 200 متر از ساحل است، فاصله تا تمام امکانات، با یک مرکز خرید بزرگ در حال ساخت در نزدیکی، که بزرگترین آن در آلانیا است، ساختن این خواص آلانیا بهترین انتخاب برای تعطیلات، سال زندگی دور یا سرمایه گذاری در ترکیه.

مجموعه ای کوچک از تنها یک بلوک 10 طبقه، میزبانی 22، آپارتمان 1 خوابه و دو آپارتمان پنت هاوس 4 خوابه با استفاده از امکانات عالی برای همه ساکنان برای لذت بردن از جمله:

استخر شنا در فضای باز
استخر کودکان
سالن بدنسازی / اتاق تناسب اندام
منطقه بازی کودکان
سونا
مسکونی پارکینگ خیابانی
آسانسور به تمام طبقه
همه با خیال راحت در محدوده امن جامعه متمرکز شده اند، با واحدهای تجاری در پایه، توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته محافظت می شود و همه از صاحب نظر مراقبت کننده در محل مراقبت می کنند.

آپارتمان های ویژه

این آپارتمان های یک خوابه در چهار طبقه در هر طبقه قرار گرفته و از طریق درب ورودی مشترک وارد شده است که در لابی با پله ها و آسانسور به تمام طبقه ها باز می شود.

درب ورودی درب های امنیتی به هر آپارتمان، در یک منطقه لابی پذیرایی کوچک با واحد های نصب شده برای کت و شلوار، به طور مستقیم به محل سکونت باز برنامه ریزی شده، در سرتاسر کاشی های سرامیکی براق و سقف کاذب با ویژگی های نورپردازی پنهان شده و نورافکنهای محصور برای تنظیم محیط مناسب برای هر مناسبت.

آشپزخانه کاملا شیک و مجلل است که به عقب می آید و با واحدهای تمیز و سفید با گرانیت گرانیت سیاه رنگ و با ظرافت و تمیز به پایان رسیده است و دارای یک نوار صبحانه گرانیت سیاه است که از آشپزخانه از منطقه سالن جدا شده است.

منطقه روشن و آرام سالن دو مجموعه ای از درهای پاسیو دارد که یک بالکن به سبک فرانسوی باز می شود و دیگری با یک بالکن بزرگ که از منظره دریا یا کوه های زیبا و بیش از منطقه محلی است و برای ناهار خوری در فضای باز، بروید یا در غروب آفتاب خیره کننده Alanya بروید.

خارج از محوطه لابی، شما دارای یک اتاق خواب دو نفره بزرگ، همچنین دارای دسترسی به بالکن اصلی و با استفاده از یک اتاق دو نفره مدرن جداگانه با یک بخاری برقی برای تامین آب خانگی خانگی.

گزینه های موجود

آپارتمان لوکس 1 خوابه 74m2 -77m2 قیمت در 74،000 یورو

آپارتمان لوکس دوبلکس پنت هاوس 4 اتاق خواب 293 مترمربع با 235000 یورو قیمت دارد

آپارتمان 1 خوابه به لحاظ ظرافتی به یک استاندارد بسیار بالایی فروخته می شود که تمام کالاهای سفید و تهویه مطبوع را شامل می شود و تمام پنجره ها و درهای خارجی با کرکره های پنجره ای کنترل از راه دور برای تامین امنیت خانه و یا صرف نظر از خورشید .

کاملا آماده به کار می باشد، کاملا مجهز به ملافه و حوله و غیره، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که فرآیند خرید را تکمیل کنید و با چمدان بسته بندی شده خود راه بروید و اگر اولین نفری باشید که قبلا خریداری کرده اید در ترکیه خریداری می کنید.

امروز برای جزئیات بیشتر و در دسترس بودن، با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما در مورد گزینه های نامرئی نیز سوال کنید. ما به همه جواب خواهیم داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...