املاک ترکیه املاک برای فروش - آپارتمان مدرن آلانیا آپارتمان در ساحل محمودلار

Affordable Alanya Apartment - Newly Built - Landscaped gardens

ما در خانه های ترکیه بسیار خوشحالیم که این آپارتمان آلانیا آپارتمانی تازه ساخته شده برای فروش را ارائه می دهد، یک جزیره بسیار مهیج ساحلی ساحلی جنوبی که در شرق آنتالیا قرار دارد.



منطقه آلانیا آنتالیا برای چندین سال گردشگران ترکیه و اروپایی را به خود جذب کرده است، که توسط تاریخ، آب و هوای فوق العاده، فضای دوستانه و سواحل زیبا جذب شده است. گرچه بسیاری از بازدیدکنندگان اغلب از فرودگاه های طولانی آنتالیا خارج می شوند که طول می کشد در منطقه 1 ساعت و 45 دقیقه، از زمان باز شدن فرودگاه جدید در Gazipasa که انتقال بسیار کمتر را ارائه می دهد، تعداد توریست ها افزایش یافته است که باعث افزایش منطقه در تجارت گردشگری و بازار املاک و مستغلات می شود.

مناطق جدید در حال توسعه به آلانیا برای پاسخگویی به تقاضای خانه های با کیفیت از سوی مردم ترکیه و خریداران خارج از کشور و سرمایه گذاران ملکی معرفی شده است. یکی از این مناطق محمودلار است که در 10 کیلومتری شرق مرکز آلانیا نشسته است، به عنوان یک منطقه مطلوب برای تعطیلات و زندگی سالم است.

شهرداری محلی از منطقه ای که از یک روستای کوچک به منطقه ای که به شدت به دنبال تعطیلات و منطقه مسکونی تبدیل شده، کمک کرده است، با توسعه روستاهای دوست داشتنی پارک عمومی، بلوار های روشنفکرانه با امکانات خرید عالی، رستوران ها و کافه ها همراه با وسایل پزشکی و امکانات آموزشی نیز، شیوه زندگی شگفت انگیز را به دور از مرکز تفریحی شلوغ آلانیا، ارائه می دهد، در حالیکه همه از طریق خدمات حمل و نقل عمومی محلی راحت هستند.

اطلاعات جامع

این آپارتمان 2 خوابه مدرن معتبر برای فروش در محمودلار در یک مجتمع جدید واقع شده است که یک پیاده روی کوتاه و 300 متری را به ساحل شنی طلایی می دهد و در مرکز بسیار نزدیک به کلان شهرها، مغازه ها، کافه ها، رستوران ها برای تعطیلات و همچنین مدارس، سوپر مارکت ها و امکانات پزشکی برای کسانی که در تمام طول سال در محمودلار زندگی می کنند و همچنین در یک مسیر کوتاه از خدمات اتوبوس منظم به مرکز آلانیا و مناظر تاریخی آن است.

این مجتمع جامعه ای امن و متمرکز را در یک منطقه بسیار مطلوب ارائه می دهد که تنها ساکنین پارک خصوصی و تعدادی از امکانات در محل است که شامل: -

باغ های زیبا به خوبی نگهداری می شود
استخر بزرگ و اسلاید آب
یک استخر جداگانه از کودکان جدا شده است
سونا و اتاق بخار
حمام سنتی ترکی (حمام)
سالن ورزش
اتاق سینما
پذیرش و منطقه سالن
اتاق ماساژ
منطقه بازی کودکان
منطقه باربیکی محلی
سایبان صندلی سرپوشیده
تراسهای آفتاب گرفتن در کنار استخر
یک وان حمام یخ و حمام آفتابگیر با منظره دریا
کافی نت و نوار
اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی
ژنراتور پشتیبان گیری
آسانسور
با پاداش اضافه شده از همه با ایمن توسط یک سیستم امنیتی و دوربین 24 ساعته محافظت می شود تا ذهن شما را به آسانی حفظ کند.

مجموعه ای از خانه ها در تنها یک بلوک از 12 طبقه واقع شده اند که از طریق منطقه پذیرش که از پله ها یا بالابرها به تمام طبقه ها دسترسی پیدا می کند و همه خانه ها توسط درب های امنیتی فولادی وارد شده اند که از طریق سیستم های ویدئویی ویدئویی برای دریافت اطالعات از هیچ بازدید کننده ناخواسته.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...