آپارتمان یک خوابه با هزینه ای مناسب در آلانیا برای فروش - املاک ترکیه با امکانات بزرگ در محل

Bargain Sea View Apartments - Alanya - Sea and town views

خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این آپارتمان های دوست داشتنی با منظره دریا را برای فروش در آلانیا، یک رفت و آمد مکرر ساحلی خیره کننده و بسیار محبوب در خط ساحلی مدیترانه به شرق آنتالیا در جنوب ترکیه، ارائه دهند.


همانطور که آلانیا از زمان معرفی فرودگاه جدید افزایش یافته است، تعداد بیشتری از توریست ها را از قبل دریافت کرده است و از هر دو کشور ترکیه و خارجی، این منطقه را در بالای فهرست املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری در ترکیه قرار داده است، که در پشت آنتالیا و استانبول قرار دارد .

همانند بسیاری از مناطق ترکیه، آلانیا ثروت تاریخی شگفت انگیز خود را ارائه می دهد، به خصوص در شهر قدیمی با قلعه باستانی خود که در تپه بالای شهر قرار دارد و به دوران سلسکو در سال 1226 ساخته شده است، یک مکان عالی برای بازدید واقعی است احساس سابقه طولانی این منطقه را در موزه های مسکونی بزرگ و برخی نمونه های شگفت انگیز از خانه های سبک عثمانی پیدا کنید.

در منطقه ی جنوب شرقی ترکیه، آلانیا آب و هوای فوق العاده ای را ارائه می دهد که تابستان های طولانی، گرم و خشک را با چند روز بارانی در زمستان های کوتاه خنک می کند، زمانی که کوه های زیبای توروس را با لایه ای از برف سفید خالی می بینید یک صحنه از کارت پستال کارت یا کارت کریسمس، در حالی که شما می توانید استراحت کنید و اغلب از خورشید زمستان گرم لذت ببرید.

اطلاعات مکان و مجتمع

این آپارتمان های مدرن 1 خوابه ای برای فروش در آلانیا در منطقه قدیم Avsallar واقع شده اند که در حدود 25 کیلومتری غرب مرکز آلانیا واقع شده اند و دارای یک پس زمینه خیره کننده از کوه های عظیم توروس و یک سواحل شنی زیبا طلایی است که آرامش را فراهم می کنند آب های کم عمق آنها را به سواحل خانواده ایده آل می سازند.

در منطقه ای است که شما تعدادی از هتل های لوکس در Avsallar و مجموعه ای عالی از امکانات محلی که برای هزاران گردشگر تابستانی و زمستانی و تعداد زیادی از ساکنان تمام وقت با طیف وسیعی از کافه ها، رستوران ها، مغازه ها، سوپر مارکت ها، شیمیدانان، بانک ها و مناسب تر برای تعطیلات و زندگی سالم است.

دسترسی به مرکز آلانیا آسان است توسط جاده اصلی ساحلی که همچنین ارائه می دهد چندین اتوبوس به طور منظم به مناطق مختلف و اتصال به فرودگاه Gazipasa که فقط بیش از 1 ساعت دور است.

آپارتمان ها در یک مجموعه بسیار پرطرفدار واقع شده اند که حدود 500 متر از ساحل فاصله دارند و مرکز رفت و آمد تنها یک فاصله کوتاه 400 متری با مجموعه ای از مغازه های محلی برای مقاصد روزانه حتی نزدیک تر است.

مجتمع امن و مجهز به دیوارهای بیرونی، یک درخت جنگی خیره کننده و یک موقعیت بالاتری را ارائه می دهد که آپارتمان را با منظره ای کاملا پانوراما از دریا، شهر و ماهیت کوه های توروس مشاهده می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...