آپارتمان در دریا در آلانیا برای فروش - املاک و مستغلات ترکیه 1 خوابه نزدیک به ساحل

Alanya Apartment - Near The Beach - Full sea views

ما در ترکیه خانه ها افتخار می کنیم که این آپارتمان تازه ساخته شده در منظره دریا را در آلانیا برای فروش به نمایش بگذارند، یکی از مهمترین مقصد گردشگری جنوب ترکیه، اغلب به عنوان Riviera ترکیه با سواحل شنی خیره کننده و دریای مدیترانه آبی روشن شناخته می شود.


آلانیا در بسیاری از سالها نقش مهمی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا کرده است، اما از زمانی که تعداد مسافرین جدید Gazipasa در حال افزایش است، زیرا زمان انتقال از 2 ساعت تا حدود 30-35 دقیقه تا قلب کاهش یافته است از رفت و آمد مکرر

این امر بازار املاک و مستغلات را نیز تقویت کرده است و بسیاری از مناطق جدید در حال توسعه استراحتگاه های تعطیلات در امتداد خط ساحلی طولانی از Gazipasa به آلانیا و همه ثابت شده است که محبوبیت زیادی در تعداد زیادی از تورنمنت های آلانیا از شهرهای دیگر ترکیه و بسیاری از کشورهای خارجی دارد.

یکی از مناطق جدید آلانیا، هرچند که قبلا کاملا تاسیس شده است، جادوی زیبای Kargicak است که از مدتها پیش از سوی گردشگران ترکیه یک مکان مخصوص برای تعطیلات کمپینگ بوده اما از زمانی که آلانیا شروع به رشد کرد، تبدیل به یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور شده است. فقط 20 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا که کمتر از 15 دقیقه با ماشین یا خدمات عمومی حمل و نقل عمومی فاصله دارد.

محل و مجتمع

این آپارتمان مدرن آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Kargicak یک محل عالی و تنها در 200 متری از ساحل است که در یکی از مناطق سبز خیره کننده آلانیا که توسط یک جنگل بزرگ کاج و محیط اطراف آن سبز و منظرهی زیبا از دریای مدیترانه خیره کننده استوار شده است.

منطقه خرید اصلی منطقه تنها در فاصله 600 متری با یک مرکز خرید، بازار در فضای باز هفتگی، بارها و رستوران های مختلف، مغازه های هدیه و بیشتر همراه با دسترسی آسان به مرکز آلانیا و فرودگاه از طریق راه های ساحلی اتوبوس های منظم است.

یک مجتمع مدرن جدید که جامعه ای امن و متصل به آن را بر عهده دارد، در یک مساحت 12000 مترمربع ساخته شده است که شامل 80 آپارتمان و پنت هاوس مختلف است که در دو بلوک هفت طبقه قرار دارد و در باغ های زیبا و بسیار خوب نگهداری می شوند. طیف گسترده ای از امکانات لوکس در محل برای همه سنین، از جمله:

استخر شنا در فضای باز با اسلاید
استخر کودکان
استخر سرپوشیده گرم
زمین بازی کودکان و فضای باز کودکان
سونا
حمام ترکی
اتاق بخار
سالن ورزش
کافه / رستوران / بار و منطقه سالن ترکیبی
پذیرش 24 ساعته
اتاق ماساژ
اتاق بازی
اتاق سینما
زمین تنیس
منطقه BBQ
رایگان اینترنت Wi-Fi در مناطق عمومی
آسانسور به تمام طبقه
پارکینگ در محل
این همه و بیشتر، همه با خدمات صوتی و تصویری 24 ساعته برای آرامش خاطر شما محافظت می شوند.

آپارتمان ویژه

آپارتمان ما شامل یک سوم آپارتمان یک خوابه است و از طریق یک آسانسور یا پله از منطقه لابی است که به یک راهرو روشنایی عمومی منتهی می شود و درهای آپارتمان طبقه سوم قرار دارد.

درب ورودی فولادی به طور مستقیم به محل سکونت باز برنامه ریزی شده با یک راهرو به سوی طرف برای رسیدن به اتاق خواب.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...