آپارتمان مفهومی هتل در آلانیا برای فروش - املاک ترکیه با امکانات بزرگ و امکانات دیدنی و منظره دریا

Sea View Spa Apartment  - Alanya - Communal garden balconies


خانه‌های ترکیه از ارائه این آپارتمان مجلل و دوست‌داشتنی در Alanya برای فروش خوشحال هستند، که تنها ۳.۵ کیلومتر از مرکز Alanya تاریخی در منطقه بسیار محبوب of فاصله کمی با مرکز خرید شگفت‌آور "Cikcilli" یافت می‌شود.


Cikcilli یک منطقه بسیار مطلوب of است که به دلیل نزدیکی به مرکز، منطقه‌ای دراز تاسیس شده‌است که توسعه بسیاری از خانه‌های لوکس را در چند سال گذشته مشاهده کرده‌است، مجتمع‌های مسکونی مدرنی که می‌توانند امکانات نوع هتل برای همه خانواده ارائه کنند.



از آنجا که این منطقه بسیار نزدیک مرکز شهر تاریخی است که از زمان معرفی فرودگاه Gazipasa بسیار نزدیک شده‌است، بسیاری از شهرها از امکانات رفاهی برای ساکنین of، مرکز خرید و سرگرمی، چندین مدرسه ابتدایی و متوسطه، یک بیمارستان دندان‌پزشکی و چیزهای دیگر، که بسیاری از آن‌ها در فاصله پیاده از مجتمع هستند، تامین شده‌است.



دسترسی به شهر و فرودگاه از طریق بزرگراه نزدیک بسیار آسان است که چندین سرویس اتوبوس را برای رسیدن به تمام مناطق Alanya ارائه می‌دهد، مکانی مناسب برای تعطیلات، دور تا دور از شلوغی و شلوغی مرکز شهر و یا هر کس که به دنبال خرید ملک سرمایه‌گذاری در Alanya، همه با فرودگاه بیش از ۳۰ دقیقه است.



جزئیات مجموعه و مکان



این آپارتمان مدرن امروزی برای فروش در Cikcilli از خط ساحلی مدیترانه‌ای با حدود ۶۰۰ میلیون پوند، با بزرگراه و مرکز خرید، بیش از ۲۰۰ متر آن را به فروشگاه‌های معروف، رستوران‌ها و کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و سینما همراه با سرویس‌های اتوبوس محلی اختصاص داده‌است.



در یک مجتمع جدید مدرن با مساحت ۴، ۲۹۴ m۲، یک محیط حصار دار امن و دروازه دار ساخته‌شده با تنها ۱۰ % از زمین‌های مورد استفاده برای ساخت خانه‌ها با ۹۰ % باقی مانده برای ساخت یک باغ و مجموعه‌ای از امکانات نوع هتل که شامل موارد زیر می‌شود:



یک استخر عمومی بزرگ با یک سرسره سنگی

fenced جداگانه را از کنار استخر جدا کردند.

یک استخر سرپوشیده

حمام آفتاب فراوانی

منطقه بازی Children's

مرکز اسپا - sauna، وان ترکی، بخار و ماساژ

اتاق Playstation

مرکز تناسب اندام / باشگاه

منطقه باربی کیو با جایگاه صندلی‌های سایه دار

اتاق بازی‌های تنیس روی میز و میز بیلیارد

میله کوچک

کافه

رستوران

اینترنت بی‌سیم در مناطق اشتراکی

آسانسور Panoramic

اتاق تمدد اعصاب:

۲۴ پذیرایی و خدمات ۲۴ ساعته

همه اینها و بیشتر شامل یک پارکینگ خصوصی بود و همه آن‌ها با یک سرویس امنیتی ۲۴ ساعته و خدمات دوربین که توسط تیم مدیریت سایت عالی تامین می‌شد، تماشا کردند.



دو برج دوازده طبقه میزبان طیف وسیعی از خانه‌ها از ۱ تا ۳ اتاق‌خواب است، که همه آن‌ها از طریق یک منطقه لابی اشتراکی برای هر بلوک با پله‌ها یا بالابر به همه طبقات قابل‌دسترسی هستند، با این که طبقات مختلف دارای balconies بزرگ باغ هستند که مشرف به منطقه پیچیده و محلی هستند.



دومین آپارتمان به نام ۲ اتاق‌خواب



آپارتمانی که ما در حال ارائه آن هستیم در طبقه آخر مانده قرار دارد، از یک راهروی جمعی به خوبی روشن از طریق یک در ورودی فولادی که به لابی از طریق یک سیستم مخابره ویدئویی متصل است، وارد شده‌است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...