املاک مدرن آلانیا برای فروش - آپارتمان یک خوابه آپارتمان در یک مجتمع نخبه در محبوب Avsallar

1 Bedroom Modern Alanya Apartment - Luxury spa complex

ما در ترکیه برای ارائه این هتل آب‌گرم به اتاق‌خواب ۱ اتاق‌خواب در Alanya برای فروش یکی از مناطق توریستی Turkey's جنوبی که اغلب به "Riviera" (Turkish)معروف است، بسیار خوشحال هستند.


همانطور که Alanya از زمانی که این فرودگاه جدید در نزدیکی Gazipasa معرفی شد، تعداد گردشگران بیشتری نسبت به قبل از هر دو کشور ترکیه و خارجی وارد شد، این منطقه در نزدیکی صدر فهرست املاک سرمایه‌گذاری املاک در ترکیه قرار گرفته‌است و به دنبال لایک های آنتالیا و استانبول است.



همانند بسیاری از مناطق ترکیه، Alanya، ثروت خود را به ویژه در شهر قدیمی خود با قلعه قدیمی اش که بر فراز تپه‌ای واقع در ۱۲۲۶ قرار دارد، ارائه می‌دهد.



Alanya توسط رشته‌کوه توروس گسترده مورد حمایت قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد منطقه را از هوای سرد شمالی و تابستان‌ها بسیار خشک و زمستان‌های نسبتا خشک با بارش بسیار کوچک پوشش می‌دهد، با این حال این کوه‌ها همیشه شاداب و سبز هستند و از قله‌های کوه پایین می‌آیند.



مکان آپارتمان و اطلاعات مجتمع



این مجتمع جدید برای فروش در حدود ۲۵ کیلومتر از مرکز شهر قدیمی of واقع شده‌است که در قسمت غربی پیست در منطقه established و بسیار معروف of قرار دارد و یک منطقه ساحلی شگفت‌انگیز با سواحل شنی طلایی و بسیاری از مناظر طبیعی سبز می‌باشد.



این منطقه بازدید کنندگان خود را با امکانات رفاهی فراهم می‌کند، با بسیاری از فروشگاه‌ها، بارها و رستوران‌ها، در کنار تعدادی از هتل‌های لوکس و یا لذت بردن از shaded تابستانی در مناطق جنگلی محلی، یا شما می‌توانید یک حرکت کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای را برای گذراندن روز در پارک fantastic پارک کنید که باعث می‌شود که کوسه، یک صخره استوایی، رستوران‌های زیبا باغی و خیلی چیزهای دیگر، روز خوبی برای خانواده باشد.



در یک هتل آب‌گرم عالی در حدود ۳۵۰ متر از ساحل و ۶۰۰ متر پیاده‌روی به تمام امکانات رفاهی و زندگی شبانه با فروشگاه‌های محلی، بارها و رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها، نزدیک به راحتی شما قرار دارد.



یک مجموعه امنیتی حصار دار و دروازه دار، که توسط یک سامانه دوربین مدار بسته و یک سرویس امنیتی ۲۴ ساعته پوشش داده می‌شود، با ارائه طیف وسیعی از امکانات سایت که شامل موارد زیر است:



یک استخر در فضای باز بزرگ با اسلاید

استخر شنای داخلی

حمام آفتاب فراوانی

استخر Children's

مرکز ماساژ

sauna

اتاق بخار

حمام ترک (حمام)

ویلا ویلا

فضای بازی

اتاق سینما

اینترنت رایگان در مناطق اشتراکی

یک باشگاه مجهز به هوا و مجهز به هوا

محوطه کباب

اتاق بازی‌ها

نوار / کافه

ژنراتور پشتیبان برای خانه‌ها و مناطق اشتراکی

با تمام این مجموعه در باغ‌های زیبا و محوطه‌های پارکینگ خصوصی کافی در سایت برای همه ساکنین و میهمانان.



سه بلوک آپارتمانی برای طبقه ۶ طبقه با هر بلوک از طریق ورودی لابی جمعی امن، یک ناحیه تمیز و روشن با راه‌پله مرکزی سبک و یا بالابر به طبقات بالاتر دسترسی پیدا می‌کند و جعبه‌های پستی را برای هر خانه بسته‌بندی می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...