پنت هاوس مدرن مقرون به صرفه در آلانیا برای فروش - ملک ترکیه نزدیک مرکز آلانیا در یک مجتمع کم ارتفاع

Spacious Modern Alanya Penthouse - Large communal pool

خانه‌های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این پنت هاوس مدرن را در Alanya برای فروش عرضه کنند، که تنها ۳.۵ کیلومتر از قلب مرکز شلوغ Alanya در منطقه بسیار محبوب of واقع شده‌است.


بسیاری از مناطق دیگر ترکیه، Alanya غرق در تاریخ شگفت آوری است، با شبه‌جزیره کوچک سنگی که برای بسیاری از دوره‌های باستانی از جمله روم، بیزانسی، و عثمانی در میان دیگران وجود دارد، و مکان‌های زیادی برای بازدید از آن‌ها وجود دارد تا احساس واقعی زندگی را به دست آورند. این قلعه ۲۵۰ متر با شکوه ترین موزه خانه‌ها و خانه‌های بزرگ عثمانی بود.



این منطقه در حدود ۸۰۰ سال پیش توسط ترکان عثمانی مورد استقبال قرار گرفت و گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جلب کرد و همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان خارجی را به خاطر گسترش گسترده سواحل شنی، آب‌های گرم دریای مدیترانه، آب و هوای گرم و جذابیت آن جذب کرد.



از زمان معرفی فرودگاه جدید در Gazipasa، منطقه Alanya به طور انبوه رشد کرده‌است و مناطق تفریحی جدید توسعه‌یافته در امتداد ساحل را مشاهده می‌کند و در حال حاضر به بخش عظیمی از تجارت گردشگری ترکیه کمک می‌کند و همچنین با ارائه گزینه‌های جدید املاک و مستغلات در نزدیکی دریا باعث ایجاد بازدهی عالی برای سرمایه گذاران در این منطقه شده‌است.



ثبت موقعیت و جزئیات مجتمع



این پنت هاوس مدرن زیبای برای فروش در Cikcilli یک مکان مرکزی عالی دارد، از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید، Alanyum مال، Koctas، Migros hypermarket همراه با بیمارستان دولتی جدید، دانشگاه HEP و چندین مدرسه برای همه سنین و همچنین طیف وسیعی از مغازه‌ها، رستوران‌ها و رستوران‌ها.



ساحل خیره‌کننده نیز در حدود ۸۰۰ متر قدم می‌زند و بزرگراه اصلی به مرکز و فرودگاه تنها ۳۰۰ متر آن طرف‌تر با چندین سرویس اتوبوس است که به دنبال مناطق محلی هستند، مکانی ایده‌آل برای هر دلیلی که شما می‌خواهید ملک را در Alanya بخرید.



این مجتمع که در یک مجتمع مدرن پیشرفته قرار گرفته‌است که یک اجتماع امن محصور و محصور در منطقه‌ای از ۱۱، ۳۷۴ متر مربع، با پارکینگ عمومی کافی برای ساکنان و محافظت از یک سرویس امنیتی ۲۴ ساعته و سیستم دوربین است.



زمین اشتراکی باغ‌های وسیعی را ارایه می‌دهد که در شرایط سبز شاداب، توسط سرایدار / باغبان، فرش از چمن‌های سبز، درختان بلند نخل و بوته‌های رنگارنگ و غیره نگهداری می‌شوند، که همگی اطراف یک استخر شنای مشترک بزرگ را تشکیل می‌دهند که شامل یک استخر امن off و یک ناحیه افست با یک سرسره آبی پر پیچ‌وخم است.



این باغ‌ها همچنین residents وسیعی برای حمام آفتاب، یک منطقه پیک‌نیک و نوار استخر، میدان بازی children's و یک زمین تنیس سرپوشیده برای ساکنان ۱۱۱ خانه که در چهار بلوک بلند پنج طبقه پایین تنظیم شده‌اند، ارائه می‌کنند.



اموال برجسته



در حال حاضر یک پنت هاس در طبقه ۳ خوابه را پیشنهاد می‌کنیم که از منطقه لابی جمعی امن که پله‌ها را ارایه می‌دهد و آسانسور تا همه طبقات با در ورودی فولادی که در یک راهروی روشن قرار دارد، دسترسی داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...